Boekhouder Haarlem
Take it easy… de leukste boekhouder van Haarlem!
Wij maken boekhouden eenvoudig voor ZZP’ers en ondernemers door heel Nederland, dus ook in Haarlem. Dankzij onze moderne en efficiënte werkwijze zorgen we ervoor dat je administratie jou geen zorgen meer geeft en jij kan focussen op waar je goed in bent!
169 tevreden klanten
Je eigen app. Geweldig toch?
“Goede administratie is de basis van een succesvol bedrijf.”
Richard Branson
Slim, fris en modern
Een betrouwbare boekhouder in Haarlem
Wij maken boekhouden eenvoudig, zonder gedoe of ingewikkelde begrippen. Je krijgt duidelijk inzicht in je financiën. Zo maak je betere keuzes en hoef je nooit meer te veel belasting betalen.
Of je als ondernemer nu net begint of al jarenlang onderneemt: wij zorgen ervoor dat je administratie in goede handen is. Alles digitaal, maar altijd persoonlijk contact wanneer jij dat nodig hebt. Jij richt je op je bedrijf, wij regelen de rest van je boekhouding.
Wat maakt ons uniek?
Wij zijn écht betrokken bij jou en jouw bedrijf, zodat jij meer tijd overhoudt om te focussen op je succes.
- Iedere maand 1-op-1 gesprekken.
- Altijd bereikbaar voor vragen of advies.
- Je weet altijd waar je aan toe bent.
En… de administratie dan? Die is al geregeld!
Onze diensten
Alles wat je verwacht van een boekhouder
Administratie up-to-date
Wij zorgen ervoor dat je boekhouding wekelijks wordt bijgewerkt, zodat je altijd een actueel overzicht hebt van je financiën en geen deadlines mist.
Boekhoudsoftware
Wij werken met moderne boekhoudsoftware waarmee je eenvoudig bonnetjes kunt uploaden, facturen kunt versturen en real-time inzicht hebt in je financiën.
Omzetbelasting
Wij verzorgen je btw-aangiften en zorgen ervoor dat deze op tijd en correct worden ingediend, zodat je geen risico loopt op boetes of naheffingen.
Inkomstenbelasting
Wij helpen je met de aangifte inkomstenbelasting, zorgen dat je optimaal gebruikmaakt van aftrekposten en begeleiden je bij fiscale voordelen.
Elke maand 1-op-1 gesprekken
Persoonlijk contact is belangrijk. Daarom plannen we elke maand een 1-op-1 gesprek in om je cijfers door te nemen, vragen te beantwoorden en advies te geven.
Onbeperkt vragen, snel antwoord!
Je kunt ons altijd vragen stellen over je administratie, belastingen of financiën. Wij reageren snel, zodat je nooit lang hoeft te wachten op een oplossing.
Hoe werkt het?
Je kan rekenen op een easy onboarding in slechts een paar stappen.
Als de beste boekhouder in Haarlem, zorgen wij voor een zorgeloze fresh start.
1. Meet the team
Let’s meet! Eerst maken we kennis met elkaar. We zijn erg benieuwd naar jouw situatie en we kijken graag samen met jou naar de beste mogelijkheden.
2. Je gegevens aanleveren
Ben jij na het gesprek net zo enthousiast als wij? Dan ontvang je een overzicht met de benodigde gegevens.
3. Let’s roll
Daarna begint het avontuur pas echt. We plannen een kick-off call in waarin we samen je administratie op poten zetten. We koppelen je bank, nemen de app door en leggen je alles uit wat je moet weten. Zo ben jij ready to go!
4. Genieten van de ultimate service
Je administratie is dan in goede handen. Vanaf nu heb je altijd inzicht en support zodat je je volledig kan richten op de groei van je bedrijf.
Wat kost een boekhouder in Haarlem?
Voor slechts €63 per maand (exc. btw) krijg je een compleet pakket waarmee je administratie altijd op orde is. Zo kan jij je focussen op wat écht belangrijk is: de groei van je bedrijf. Transparantie is voor ons key. Geen gedoe dus met verborgen kosten of moeilijke pakketten. De prijzen van een boekhouder in Haarlem waren nog nooit zo transparant en eerlijk.
Eén vaste prijs voor iedereen. No surprises en geen kleine lettertjes.
- Administratie die altijd up-to-date is
- Een omzet- & inkomstenbelasting
- Boekhoudsoftware (online app)
- Iedere maand 1-op-1 gesprekken
- Onbeperkt vragen stellen, snel antwoord!
€
63
p/m
(Prijs ex. btw) Extra kosten bij salaris-
administratie, OSS-aangifte, of hele grote administraties.
Niet tevreden? Binnen 30 dagen geld terug
Een professionele boekhouder in Haarlem
Ben je op zoek naar een professionele boekhouder in Haarlem? Of je nu een eenmanszaak hebt, freelancer bent of een MKB-bedrijf runt. Een ervaren boekhouder zorgt ervoor dat je administratie klopt en overzichtelijk is. Van btw-aangiftes en inkomstenbelasting tot jaarrekeningen en financieel advies: een goede boekhouder helpt je met meer dan alleen cijfers. Bespaar dus tijd en voorkom stress door je boekhouding over te dragen aan een expert die jouw financiële situatie begrijpt.
- Een boekhouding die klopt tot achter de komma.
- Een boekhouder die altijd bereikbaar is.
- Zakelijk advies dat écht past bij jouw onderneming.
Laten we kennismaken!




Administratiekantoor Haarlem
Wil je je financiële administratie uitbesteden aan een goed administratiekantoor in Haarlem? Een goed administratiekantoor doet meer dan alleen je facturen en bonnetjes verwerken. Ze geven ook handig advies om je bedrijf financieel gezond te houden. Van loonadministratie en belastingtips tot jaarrekeningen en bedrijfsverbetering. Kies voor een kantoor dat met je meedenkt en je helpt op alle vlakken. Zo heb jij meer tijd om te ondernemen, terwijl je administratie altijd op orde is.
Wat zeggen onze klanten?
Onze klanten waarderen niet alleen onze kennis, maar ook hoe fijn het is om met ons samen te werken.
Neem ze echt even door, aanradertje hoor.
Silke2025-02-23 Prima communicatie en snelle verwerking. Een aanrader! K. Chen2025-02-23 Fijne pro actieve boekhouder. Onboarding met de app ook heel helder, ze zijn ook snel bereikbaar voor al je vragen en de mogelijkheid voor maandelijks 1-op-1. Ben blij dat ik ben overgestapt naar deze boekhouder. Manuel Dijkstra2025-02-22 Dit is een geweldige manier van boekhouding voeren. Ze nemen je serieus, zijn erg meedenkend en zijn erg kundig in het opvoeren van de boekhouding. Bij vragen erg korte reactie tijd. Ook de prijs/kwaliteit spreekt letterlijk boekdelen. Ze staan als nummer 1 boekhouder van Nederland. Dit klopt ook gewoon! Daarbij moet ik zeggen dat ik eerst een boekhouder in mijn woonplaats aangeschreven had. Die vroeg erg hoge bedragen. Dit is een erg sympathiek bedrijf en stelt je gerust m.b.t de boekhouding. Ik raad dit bedrijf dan ook ten zeerste aan voor die gene die prijs en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan!! Stefan2025-02-21 Zeer prettige boekhouder. Er wordt super gecommuniceerd, denken met je mee en hebben veel kennis in huis. Raad het iedereen aan om hiermee samen te werken! Ricardo Bhagwanbali2025-02-20 Top bedrijf! Top personeel! Staan altijd klaar voor mij, ben echt super blij en tevreden met Van Passe. Zeker een aanrader voor ondernemers en beginnende ondernemers! Loxx Hair2025-02-18 Wanneer je merkt dat je niet goed bent in iets, is het altijd een goede keuze om hulp in te schakelen van iemand die dat wel is. Boekhouden is voor mij zeker geen hobby, en daarom heb ik mijn financiële administratie overgedragen aan Passe B.V. Mijn keuze voor Passe was snel gemaakt, vooral omdat ze na mijn aanmelding direct en snel contact met mij opnamen. Na een kort en prettig gesprek was ik al snel overtuigd van hun expertise. Wat ik vooral waardeer aan Passe is de professionele en snelle manier waarop al mijn vragen worden opgepakt en beantwoord. De communicatie verloopt soepel via WhatsApp, wat voor mij een fijne en toegankelijke manier van contact is. Daarnaast vind ik de software die ze gebruiken erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, wat het werk een stuk gemakkelijker maakt. Ik heb gekozen voor een all-in pakket, wat voor mij ideaal is. Zodra er iets mist in mijn administratie, krijg ik daar een vriendelijke herinnering over. Dit zorgt ervoor dat alles overzichtelijk blijft en ik mij kan focussen op mijn salon en mijn klanten. Al met al ervaar ik de samenwerking met Passe B.V. als zeer prettig en ondersteunend. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare boekhoudpartner! J N2025-02-18 Tot nu toe tevreden. De persoonlijke aandacht is prettig en het contact verloopt vlot. Vragen worden snel beantwoord en zaken worden op een doortastende manier opgevolgd. Khalid Ahmed2025-02-17 Van passe is de beste boekhouder ik tevreden Zakaria Bizougarn2025-02-17 Van passen B.V. Is echt een top boekhoudingsbedrijf. Specifiek Mahmut , geweldige persoon is het. Denkt altijd met je mee en is altijd bereikbaar. Dus als je een goede betaalbare boekhouder zoekt. Is van Passen B.V. Echt een aanrader ! Mustapha Afkir2025-02-16 Beste boekhouder die ik tot nu toe heb gehad. Altijd bereikbaar voor vragen, heeft up to date kennis van belastingen, investeringen en ondernemen in het algemeen.
Wat zeg jij straks? Laten we kennismaken!
Een boekhouder die met je mee denkt!
Ben je op zoek naar een boekhouder die met je meedenkt? Slimme tips en vooral slimme advies. Wij zorgen dat jij altijd een stap voor blijft op de competitie.
Klaar voor een next level boekhouder?

Mahmut Buyukharman
Boekhouder
Nog vragen?
We hebben de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet. Zo weet je direct waar je aan toe bent!
Hoe kan het dat jullie zoveel bieden voor zo weinig?
Heel simpel.
We gebruiken de technologieën en innovaties van nu. Daarmee maken we processen efficiënter, sneller en eenvoudiger. Daarnaast combineren we dat met een team vol energie, expertise en een passie voor administratie. Op die manier krijg je een formule die werkt.
Meer tijd betekent meer service, meer inzicht en een lage prijs.
Welkom bij dé moderne boekhouder van Nederland!
Kan ik op elk moment opzeggen?
Zeker weten, je kunt je abonnement altijd opzeggen. Het stopt dan aan het einde van de maand waarin je opzegt.
Geen zorgen, je zit nergens aan vast.
Hoe kan ik mijn bonnen en facturen makkelijk aanleveren?
- Maak een foto in onze mobiele app.
- Upload ze direct vanaf je computer in de webapp.
- Stuur ze eenvoudig per e-mail naar je unieke e-mailadres dat wij voor je aanmaken.
Gebruik wat voor jou het handigst is en stuur je bonnen binnen no-time door!
P.S. Gebruik je Gmail? Koppel je inbox en upload facturen automatisch.
Wat biedt de online app voor mij en zijn hier kosten aan verbonden?
- Urenregistratie
- Rittenregistratie
- Bonnen scannen
- Online facturatie (inclusief koppeling met Mollie, zodat klanten eenvoudig via een link in de e-mail kunnen betalen.)
- Bankkoppeling
- Offertes maken
- Projectbeheer
- Kosten beheren
- Rapportages
- Financieel overzicht
Er zijn geen extra kosten voor de app; alles is inbegrepen in het maandelijkse abonnement.