Boekhouder Haarlem

Take it easy… de leukste boekhouder van Haarlem!

Wij maken boekhouden eenvoudig voor ZZP’ers en ondernemers door heel Nederland, dus ook in Haarlem. Dankzij onze moderne en efficiënte werkwijze zorgen we ervoor dat je administratie jou geen zorgen meer geeft en jij kan focussen op waar je goed in bent!

169 tevreden klanten

Je eigen app. Geweldig toch?

“Goede administratie is de basis van een succesvol bedrijf.”

Richard Branson

Slim, fris en modern

Een betrouwbare boekhouder in Haarlem

Wij maken boekhouden eenvoudig, zonder gedoe of ingewikkelde begrippen. Je krijgt duidelijk inzicht in je financiën. Zo maak je betere keuzes en hoef je nooit meer te veel belasting betalen.

Of je als ondernemer nu net begint of al jarenlang onderneemt: wij zorgen ervoor dat je administratie in goede handen is. Alles digitaal, maar altijd persoonlijk contact wanneer jij dat nodig hebt. Jij richt je op je bedrijf, wij regelen de rest van je boekhouding.

Wat maakt ons uniek?

Wij zijn écht betrokken bij jou en jouw bedrijf, zodat jij meer tijd overhoudt om te focussen op je succes.

En… de administratie dan? Die is al geregeld!

Onze diensten

Alles wat je verwacht van een boekhouder

Administratie up-to-date

Wij zorgen ervoor dat je boekhouding wekelijks wordt bijgewerkt, zodat je altijd een actueel overzicht hebt van je financiën en geen deadlines mist.

Boekhoudsoftware

Wij werken met moderne boekhoudsoftware waarmee je eenvoudig bonnetjes kunt uploaden, facturen kunt versturen en real-time inzicht hebt in je financiën.

Omzetbelasting

Wij verzorgen je btw-aangiften en zorgen ervoor dat deze op tijd en correct worden ingediend, zodat je geen risico loopt op boetes of naheffingen.

Inkomstenbelasting

Wij helpen je met de aangifte inkomstenbelasting, zorgen dat je optimaal gebruikmaakt van aftrekposten en begeleiden je bij fiscale voordelen.

Elke maand 1-op-1 gesprekken

Persoonlijk contact is belangrijk. Daarom plannen we elke maand een 1-op-1 gesprek in om je cijfers door te nemen, vragen te beantwoorden en advies te geven.

Onbeperkt vragen, snel antwoord!

Je kunt ons altijd vragen stellen over je administratie, belastingen of financiën. Wij reageren snel, zodat je nooit lang hoeft te wachten op een oplossing.

Hoe werkt het?

Je kan rekenen op een easy onboarding in slechts een paar stappen.

Als de beste boekhouder in Haarlem, zorgen wij voor een zorgeloze fresh start.

1. Meet the team

Let’s meet! Eerst maken we kennis met elkaar. We zijn erg benieuwd naar jouw situatie en we kijken graag samen met jou naar de beste mogelijkheden.

2. Je gegevens aanleveren

Ben jij na het gesprek net zo enthousiast als wij? Dan ontvang je een overzicht met de benodigde gegevens. 

3. Let’s roll

Daarna begint het avontuur pas echt. We plannen een kick-off call in waarin we samen je administratie op poten zetten. We koppelen je bank, nemen de app door en leggen je alles uit wat je moet weten. Zo ben jij ready to go!

4. Genieten van de ultimate service

Je administratie is dan in goede handen. Vanaf nu heb je altijd inzicht en support zodat je je volledig kan richten op de groei van je bedrijf.

Wat kost een boekhouder in Haarlem?

Voor slechts €63 per maand (exc. btw) krijg je een compleet pakket waarmee je administratie altijd op orde is. Zo kan jij je focussen op wat écht belangrijk is: de groei van je bedrijf. Transparantie is voor ons key. Geen gedoe dus met verborgen kosten of moeilijke pakketten. De prijzen van een boekhouder in Haarlem waren nog nooit zo transparant en eerlijk.

Eén vaste prijs voor iedereen. No surprises en geen kleine lettertjes.

63

p/m

(Prijs ex. btw) Extra kosten bij salaris-
administratie, OSS-aangifte, of hele grote administraties.

Niet tevreden? Binnen 30 dagen geld terug

Een professionele boekhouder in Haarlem

Ben je op zoek naar een professionele boekhouder in Haarlem? Of je nu een eenmanszaak hebt, freelancer bent of een MKB-bedrijf runt. Een ervaren boekhouder zorgt ervoor dat je administratie klopt en overzichtelijk is. Van btw-aangiftes en inkomstenbelasting tot jaarrekeningen en financieel advies: een goede boekhouder helpt je met meer dan alleen cijfers. Bespaar dus tijd en voorkom stress door je boekhouding over te dragen aan een expert die jouw financiële situatie begrijpt.

Laten we kennismaken!

Over Ons Kantoor 1
Over Ons Kantoor 4
Over Ons Kantoor 3
Over Ons Kantoor 2

Administratiekantoor Haarlem

Wil je je financiële administratie uitbesteden aan een goed administratiekantoor in Haarlem? Een goed administratiekantoor doet meer dan alleen je facturen en bonnetjes verwerken. Ze geven ook handig advies om je bedrijf financieel gezond te houden. Van loonadministratie en belastingtips tot jaarrekeningen en bedrijfsverbetering. Kies voor een kantoor dat met je meedenkt en je helpt op alle vlakken. Zo heb jij meer tijd om te ondernemen, terwijl je administratie altijd op orde is.

Wat zeggen onze klanten?

Onze klanten waarderen niet alleen onze kennis, maar ook hoe fijn het is om met ons samen te werken.

Neem ze echt even door, aanradertje hoor.

Wat zeg jij straks? Laten we kennismaken!

Een boekhouder die met je mee denkt!

Ben je op zoek naar een boekhouder die met je meedenkt? Slimme tips en vooral slimme advies. Wij zorgen dat jij altijd een stap voor blijft op de competitie.

Klaar voor een next level boekhouder?

Mahmut Buyukharman Blogs Foto

Mahmut Buyukharman

Boekhouder

Nog vragen?

We hebben de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet. Zo weet je direct waar je aan toe bent!

Heel simpel.

We gebruiken de technologieën en innovaties van nu. Daarmee maken we processen efficiënter, sneller en eenvoudiger. Daarnaast combineren we dat met een team vol energie, expertise en een passie voor administratie. Op die manier krijg je een formule die werkt.

Meer tijd betekent meer service, meer inzicht en een lage prijs.

Welkom bij dé moderne boekhouder van Nederland!

Zeker weten, je kunt je abonnement altijd opzeggen. Het stopt dan aan het einde van de maand waarin je opzegt.

Geen zorgen, je zit nergens aan vast.

Je kunt je bonnen en facturen op drie supermakkelijke manieren aanleveren:

  • Maak een foto in onze mobiele app.
  • Upload ze direct vanaf je computer in de webapp.
  • Stuur ze eenvoudig per e-mail naar je unieke e-mailadres dat wij voor je aanmaken.

Gebruik wat voor jou het handigst is en stuur je bonnen binnen no-time door!
P.S.
Gebruik je Gmail? Koppel je inbox en upload facturen automatisch.
Onze app biedt alles wat je nodig hebt:

  • Urenregistratie
  • Rittenregistratie
  • Bonnen scannen
  • Online facturatie (inclusief koppeling met Mollie, zodat klanten eenvoudig via een link in de e-mail kunnen betalen.)
  • Bankkoppeling
  • Offertes maken
  • Projectbeheer
  • Kosten beheren
  • Rapportages
  • Financieel overzicht

Er zijn geen extra kosten voor de app; alles is inbegrepen in het maandelijkse abonnement.
Absoluut! We regelen het volledige overstapproces voor je. We vragen je huidige boekhouder om de benodigde gegevens en handelen alles verder af via een overdrachtsbrief.
Nee, we focussen ons 100% op zzp’ers, freelancers en eenmanszaken. Zo kunnen we de hoogste kwaliteit en service leveren.

Stuur een appje of bel ons. We helpen je graag!

Verstuur
1
💬 Hulp nodig? We reageren snel!
Hey Van Passe! Ik heb een vraagje, zou je mij kunnen helpen? Namelijk…