Boekhouder Utrecht

Take it easy… de leukste boekhouder van Utrecht!

Bij Van Passe maken we boekhouden makkelijk voor ZZP’ers en ondernemers in heel Nederland, dus ook in Utrecht. Met een frisse en moderne aanpak zorgen wij ervoor dat je administratie geen stress meer geeft.

169 tevreden klanten

Je eigen app. Geweldig toch?

“Goede administratie is de basis van een succesvol bedrijf.”

Richard Branson

Slim, fris en modern

Een moderne boekhouder in Utrecht

Werk je als ZZP’er of ondernemer in Utrecht? Dan heb je een boekhouder nodig die met je meedenkt en zorgt dat jij je volledig kunt richten op je bedrijf. Van Passe biedt je een slimme, makkelijke en betaalbare boekhouding.

Of je bedrijf nu gevestigd zit in Utrecht Centrum, Leidsche Rijn, Kanaleneiland, Zuilen, Lunetten, Overvecht of De Meern: wij zijn er voor jou! Onze digitale en snelle werkwijze betekent dat je geen tijd meer kwijt bent aan papierwerk en administratie. En dat terwijl je altijd een vast aanspreekpunt hebt voor persoonlijk advies.

Wat maakt ons uniek?
Wij zijn écht betrokken bij jou en jouw bedrijf, zodat jij meer tijd overhoudt om te focussen op je succes.

En… de administratie dan? Die is al geregeld!

Onze diensten

Alles wat je verwacht van een boekhouder

Administratie up-to-date

Wij zorgen ervoor dat je boekhouding wekelijks wordt bijgewerkt, zodat je altijd een actueel overzicht hebt van je financiën en geen deadlines mist.

Boekhoudsoftware

Wij werken met moderne boekhoudsoftware waarmee je eenvoudig bonnetjes kunt uploaden, facturen kunt versturen en real-time inzicht hebt in je financiën.

Omzetbelasting

Wij verzorgen je btw-aangiften en zorgen ervoor dat deze op tijd en correct worden ingediend, zodat je geen risico loopt op boetes of naheffingen.

Inkomstenbelasting

Wij helpen je met de aangifte inkomstenbelasting, zorgen dat je optimaal gebruikmaakt van aftrekposten en begeleiden je bij fiscale voordelen.

Elke maand 1-op-1 gesprekken

Persoonlijk contact is belangrijk. Daarom plannen we elke maand een 1-op-1 gesprek in om je cijfers door te nemen, vragen te beantwoorden en advies te geven.

Onbeperkt vragen, snel antwoord!

Je kunt ons altijd vragen stellen over je administratie, belastingen of financiën. Wij reageren snel, zodat je nooit lang hoeft te wachten op een oplossing.

Hoe werkt het?

Je kan rekenen op een easy onboarding in slechts een paar stappen.

Als de beste boekhouder in Utrecht, zorgen wij voor een zorgeloze fresh start.

1. Meet the team

Let’s meet! Eerst maken we kennis met elkaar. We zijn erg benieuwd naar jouw situatie en we kijken graag samen met jou naar de beste mogelijkheden.

2. Je gegevens aanleveren

Ben jij na het gesprek net zo enthousiast als wij? Dan ontvang je een overzicht met de benodigde gegevens. 

3. Let’s roll

Daarna begint het avontuur pas echt. We plannen een kick-off call in waarin we samen je administratie op poten zetten. We koppelen je bank, nemen de app door en leggen je alles uit wat je moet weten. Zo ben jij ready to go!

4. Genieten van de ultimate service

Je administratie is dan in goede handen. Vanaf nu heb je altijd inzicht en support zodat je je volledig kan richten op de groei van je bedrijf.

Wat kost een boekhouder in Utrecht?

Voor slechts €63 per maand (exc. btw) krijg je een compleet pakket waarmee je administratie altijd op orde is. Zo kan jij je focussen op wat écht belangrijk is: de groei van je bedrijf. Transparantie is voor ons key. Geen gedoe dus met verborgen kosten of moeilijke pakketten. De prijzen van een boekhouder in Utrecht waren nog nooit zo transparant en eerlijk.

Eén vaste prijs voor iedereen. No surprises en geen kleine lettertjes.

63

p/m

(Prijs ex. btw) Extra kosten bij salaris-
administratie, OSS-aangifte, of hele grote administraties.

Niet tevreden? Binnen 30 dagen geld terug

Een professionele boekhouder in Utrecht

Jouw bedrijf groeit en een professionele boekhouder helpt je om controle te houden over je financiën. Wij zorgen ervoor dat alles (van btw-aangiftes tot inkomstenbelasting) goed geregeld is.

Wij werken volledig digitaal, maar blijven altijd persoonlijk. Je hoeft geen ingewikkelde processen te doorlopen, maar je hebt wel de zekerheid van een expert die altijd voor je klaarstaat. Of je nu een eenmanszaak hebt, freelancer bent of een groeiend bedrijf runt: wij geven je duidelijkheid en controle over je financiën.

Laten we kennismaken!

Over Ons Kantoor 1
Over Ons Kantoor 4
Over Ons Kantoor 3
Over Ons Kantoor 2

Administratiekantoor Utrecht

Een administratiekantoor moet meer bieden dan alleen cijfers verwerken. Bij Van Passe denken we actief met je mee. Zo kan jij de juiste keuzes maken voor de toekomst van je onderneming.

Wij helpen ondernemers in Utrecht met belastingaangiftes, boekhouding, salarisadministratie en financieel advies. En dat doen we altijd op maat en zonder gedoe. Met onze manier van werken weet je precies waar je aan toe bent, zonder verrassingen!

Wil je weten wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Plan dan nu een kennismakingsgesprek en ontdek het zelf!

Wat zeggen onze klanten?

Veel van onze klanten komen uit Utrecht. Zij delen graag hun ervaringen met je. Want zij weten wat écht werkt!

Neem ze echt even door, aanradertje hoor.

Wat zeg jij straks? Laten we kennismaken!

Een boekhouder die met je mee denkt!

Ben je op zoek naar een boekhouder die met je meedenkt? Slimme tips en vooral slimme advies. Wij zorgen dat jij altijd een stap voor blijft op de competitie.

Klaar voor een next level boekhouder?

Mahmut Buyukharman Blogs Foto

Mahmut Buyukharman

Boekhouder

Nog vragen?

We hebben de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet. Zo weet je direct waar je aan toe bent!

Heel simpel.

We gebruiken de technologieën en innovaties van nu. Daarmee maken we processen efficiënter, sneller en eenvoudiger. Daarnaast combineren we dat met een team vol energie, expertise en een passie voor administratie. Op die manier krijg je een formule die werkt.

Meer tijd betekent meer service, meer inzicht en een lage prijs.

Welkom bij dé moderne boekhouder van Nederland!

Zeker weten, je kunt je abonnement altijd opzeggen. Het stopt dan aan het einde van de maand waarin je opzegt.

Geen zorgen, je zit nergens aan vast.

Je kunt je bonnen en facturen op drie supermakkelijke manieren aanleveren:

  • Maak een foto in onze mobiele app.
  • Upload ze direct vanaf je computer in de webapp.
  • Stuur ze eenvoudig per e-mail naar je unieke e-mailadres dat wij voor je aanmaken.

Gebruik wat voor jou het handigst is en stuur je bonnen binnen no-time door!
P.S.
Gebruik je Gmail? Koppel je inbox en upload facturen automatisch.
Onze app biedt alles wat je nodig hebt:

  • Urenregistratie
  • Rittenregistratie
  • Bonnen scannen
  • Online facturatie (inclusief koppeling met Mollie, zodat klanten eenvoudig via een link in de e-mail kunnen betalen.)
  • Bankkoppeling
  • Offertes maken
  • Projectbeheer
  • Kosten beheren
  • Rapportages
  • Financieel overzicht

Er zijn geen extra kosten voor de app; alles is inbegrepen in het maandelijkse abonnement.
Absoluut! We regelen het volledige overstapproces voor je. We vragen je huidige boekhouder om de benodigde gegevens en handelen alles verder af via een overdrachtsbrief.
Nee, we focussen ons 100% op zzp’ers, freelancers en eenmanszaken. Zo kunnen we de hoogste kwaliteit en service leveren.

Stuur een appje of bel ons. We helpen je graag!

Verstuur
1
💬 Hulp nodig? We reageren snel!
Hey Van Passe! Ik heb een vraagje, zou je mij kunnen helpen? Namelijk…